Powered by Blogger.
loading...

AL-FATIHAH !!! Ayda Jebat Kini Sedang Nazak Di New Zealand




Berada di New Zealand bagi menjalani pengambaran filem Pinjamkan Hatiku arahan sutradara Osman Ali menyebabkan Ayda Jebat jatuh sakit akibat daripada perubahan suhu yang mendadak. Malah dimaklumkan kini keadaan Ayda juga masih lemah dan proses pengambaran terpaksa dihentikan sementara waktu sebagaimana faktor cuaca menjadi cabaran utama di sana.

"Badan saya masih lemah serta kurang bermaya. Saya mengalami sakit tekak, batuk dan selsema sehingga menyebabkan hidung saya berdarah. Saya berada dalam keadaan tidak sihat semenjak sampai di New Zealand. Mungkin perkara ini terjadi dek kerana perubahan cuaca yang tidak sama dengan Malaysia. Cuaca di sini sangat sejuk berbanding di Malaysia.

"Keadaan saya masih lagi lemah. Saya berharap agar keadaan saya segera sembuh dan dapat meneruskan penggambaran filem ini, Insya-Allah.Biarpun mereka terkesan dengan perubahan cuaca mendadak, saya harus memuji kesungguhan pihak produksi yang berjaya mendapatkan lokasi yang menarik untuk penggambaran filem ini," katanya.


0 Komentar untuk "AL-FATIHAH !!! Ayda Jebat Kini Sedang Nazak Di New Zealand"

loading...
Back To Top